{"id":4903,"date":"2025-09-18T17:34:04","date_gmt":"2025-09-18T15:34:04","guid":{"rendered":"http:\/\/www.sp.buchcice.pl\/?p=4903"},"modified":"2025-09-18T17:34:04","modified_gmt":"2025-09-18T15:34:04","slug":"ogolnopolska-akcja-sprzatanie-swiata-2","status":"publish","type":"post","link":"http:\/\/www.sp.buchcice.pl\/?p=4903","title":{"rendered":"Og\u00f3lnopolska akcja ,,Sprz\u0105tanie \u015awiata\u201d"},"content":{"rendered":"\n
18 wrze\u015bnia uczniowie naszej szko\u0142y wzi\u0119li udzia\u0142 w og\u00f3lnopolskiej akcji \u201eSprz\u0105tanie \u015awiata\u201d<\/strong>. Dzieci, podzielone na grupy i pod opiek\u0105 nauczycieli, porz\u0105dkowa\u0142y teren wzd\u0142u\u017c drogi g\u0142\u00f3wnej. Wsp\u00f3lny wysi\u0142ek przyni\u00f3s\u0142 wymierny efekt \u2013 uda\u0142o si\u0119 zebra\u0107 jedynie cztery worki \u015bmieci<\/strong>, co jest dowodem na to, \u017ce z roku na rok nasza okolica staje si\u0119 coraz czystsza.<\/p>\n\n\n\n Akcja mia\u0142a nie tylko wymiar praktyczny, ale tak\u017ce edukacyjny \u2013 uczniowie mogli przekona\u0107 si\u0119, jak wa\u017cne jest dbanie o \u015brodowisko naturalne i jak du\u017ce znaczenie ma odpowiedzialne zachowanie ka\u017cdego cz\u0142owieka. Uczniowie otrzymali od Pani So\u0142tys<\/strong> s\u0142odycze w ramach podzi\u0119kowania za zaanga\u017cowanie i wk\u0142ad pracy na rzecz najbli\u017cszej okolicy.<\/p>\n\n\n\n Opracowanie: mgr Ma\u0142gorzata Wrona- Gogola<\/em><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" 18 wrze\u015bnia uczniowie naszej szko\u0142y wzi\u0119li udzia\u0142 w og\u00f3lnopolskiej akcji \u201eSprz\u0105tanie \u015awiata\u201d. Dzieci, podzielone na grupy i pod opiek\u0105 nauczycieli, porz\u0105dkowa\u0142y teren wzd\u0142u\u017c drogi g\u0142\u00f3wnej. Wsp\u00f3lny wysi\u0142ek przyni\u00f3s\u0142 wymierny efekt \u2013 uda\u0142o si\u0119 zebra\u0107 jedynie cztery worki \u015bmieci, co jest dowodem na to, \u017ce z roku na rok nasza okolica staje si\u0119 coraz czystsza. Akcja … Continue reading <\/a><\/figure>\n\n\n\n
<\/a><\/figure>\n\n\n\n
<\/a><\/figure>\n<\/figure>\n\n\n\n