browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

„ Jak dobrze nam zdobywać góry…”

Posted by on 20 czerwca 2016

Dnia 16 czerwca 2016r. uczniowie naszej szkoły udali się na wycieczkę do Zakopanego. Ranek przywitał nas sporą mgłą i obawialiśmy się czy będziemy mogli podziwiać piękno gór. Na szczęście po drodze mgła zaczęła opada i Ołtarz Papieski w Starym Sączu widzieliśmy oświetlony promieniami słońca. W Zakopanem najpierw zwiedziliśmy Sanktuarium na Krzeptówkach, a następnie kościółek i Stary Cmentarz zasłużonych. Byliśmy zachwyceni pięknem tego miejsca i jego oryginalnością. Potem kolejką linową wyjechaliśmy na Gubałówkę skąd podziwialiśmy panoramę Tatr i kupiliśmy pamiątki. Kolejnym punktem programu był spacer Doliną Strążyską. Trasa nie była zbyt trudna, ale przelotny deszcz sprawił, że kamienie były mokre i śliskie, i musieliśmy pomagać młodszym dzieciom. Włożony wysiłek został nagrodzony przepięknym widokiem wodospadu Siklawica. W drodze powrotnej gościliśmy w bacówce na szlaku, gdzie kupiliśmy wspaniałe oscypki. Potem podziwialiśmy Wielką Krokiew i … powrót do domu. Wycieczka wymagała wysiłku lecz przyniosła wiele pięknych wrażeń. Była lekcja w terenie z wielu przedmiotów dzięki naszemu wspaniałemu przewodnikowi. A więc do zobaczenia na szlaku.